idag blev det en lungröntgen

Idag har det varit fullt upp. startade dagen med att göra ett besök på vårdcentralen för att se om det fanns något de kunde säga eller göra åt att jag haft hög feber fem dagar i rad. Så det gjorde lite undersökningar och blodprov för att kolla sänkan (stavning?) som var lite hög vilket kan tyda på någon typ av infektion. Sen lyssnade sköterskan på mina lungor och tyckte att det var något litet som inte lät så bra, så hon skickade en remiss till lungröntken för att kolla att det inte var något fel. Främst tror jag det var av säkerhetssjäl så att det inte skulle kunna vara lungimflamation eller något liknande.
Så efter besöket på vårdcentralen så begav jag mig till skolan för att hämta några arbeten och efter det begav jag mig till handens närsjukhus för att röntkas. Får svar på röntgen imorgon, men tror att den kommer visa bra.


Just nu sitter det någon och granskar en liknande bild, fast på mina lungar då och såklart inget skelett som är med på bilden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0