Man vill vara perfekt, men man blir aldrig perfekt

Just nu sitter jag och pluggar för fullt. Det är mycket som måste göras denna vecka i skolan.. Har lite smått ångest över allt med skolan just nu. Förut gjorde jag allt för att få högsta betyg, pluggade jämt och ständigt. Tyckte det till och med var kul att plugga hemma efter skolan. Jag var så himla målmedveten om vart jag skulle ta mig någonstans och ett misslyckande var inte okej. Jag fick helt enkelt inte misslyckas, jag ville hela tiden vara perfekt på alla sätt, även om jag visste att man aldrig blir perfekt..
Men nu har jag tappat orken för att plugga och det gör mig så irreterad, för jag vill fortfarande vara den som går ut med högst betyg, jag vill så gärna vara så bra. Jag vill fortfarande visa min familj att jag kan bli något i mitt liv. Att jag faktiskt inte föddes för att bara ställa till med problem.. Blir så arg på mig själv, varför kan jag inte bara få tillbaka all motevation till allt igen?..


Bild tagen idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

angelica du är så söt när du ler!

2011-11-09 @ 22:14:50
Postat av: Anonym

Angelica, du är sjukt fint när du ler! så glad för din skull att tandställningen äntligen är borta! nu båda är så vackra :)

2011-11-10 @ 12:19:09
Postat av: Anonym

ååh fy fan vaa sööt! :D

2011-11-10 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0