Godnatt!

Hej på er! har haft en jättebra dag, har för en gång skull varit pigg i skolan, kände inte ens mig trött på bussen påväg dit! annars brukar jag sova på bussen och typ halvt på lektionerna.. men idag var jag pigg, vilket har varit superskönt! kanske beror på att jag gick och la mig hyffsat tidigt igår, kom i säng kvart i tolv tror jag och det är riktigt bra för att vara mig! Funderar på att göra detsamma idag faktiskt! På fredag blire mando, är faktiskt jättenervös, inte så ovanligt dock, kommer även få veta hur testfriskskrivningen gick så vi vet hur vi ska gå vidare den sista biten. Aja Godnatt på er!


Just nu! sitter och dricker te!

Kommentarer
Postat av: johanna

måste bara säga att ni båda är sjukt otroligt vackra! kram!

2011-10-19 @ 21:21:43
URL: http://johaannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0