Just Smile


Så här ser jag ut ikväll! har gäster här och har precis ätit middag. Igår var det fullt upp, var på mando, hade väl gått sådär, tappat lite, men å andra sidan så har jag pendlat upp och ner runt samma vikt väligt länge nu, Har några kilo kvar till min målvikt, det som är så jobbigt är just den sista biten, jag gick ju ner i vikt för att jag inte var nöjd med min kropp och då vill jag inte se ut som förut. Dock pendlar tankarna fram och tillbaka, jag vet att jag kommer prestera bättre och orka mer på träningarna om jag går upp lite mer, och det är väl de ända som motiverar mig till att kanske gå upp lite till, även om jag verkligen verkligen inte vill.. sen var jag ju på arbetsinterljuv.. gjorde bort mig lite så kommer antagligen inte få jobbet där..:P på kvällen drog i alla fall jag och angelica hem till Walle där vi tillbringade kvällen. idag blire att fira pappa! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gjorde du bort dig ? :/(

2011-10-23 @ 20:41:45
Postat av: Anonym

vilket jobb? :)

2011-10-24 @ 11:44:54
Postat av: Anonym

sök jobb på donken det är lätt!

2011-10-24 @ 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0