Ur min dagbok

Ur min dagbok 3/1-2010

Känns som om allt börjar gå fel. Borde inte göra såhär, Men känner att jag inte orkar vara stark längre, orkar inte vara den som proppar i sig mat, jag har försökt allt för att du ska bli frisk, Ätit dubbelt så mycket som jag brukar, visat att mat är gott och bra, inte farligt. Men jag är inte nöjd, jag mår dåligt när jag ser mig själv i spegeln,Vill bara gråta. Vill bara att kläderna ska sitta fint, vill inte vara tung när mina baser bär mig, vill inte att dom ska tycka det är jobbigt. The only thing i wont is to be beautiful.
Jag har alltid varit minst, och nu får jag alltid hör att jag är störs, Jag har tappat i vikt och det känns så otroligt bra,  varje gång jag ställer mig på vågen och tappat, känner jag att jag lyckats, det är en sån jävla skön känsla. Jag ska inte tappa kontrollen, jag ska bara stanna här. Jag ska inte hamna där Angelica var, kanske bara ett kilo mindre, men inte mer! Ska inte låta min familj gå igenom helvetet med en till.

Blev inte riktigt som jag planerade..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har aldrig läst denna blogg förut..

Men gud va mkt jag börja gråta när jag läste allt.

Fortsätt så tjejer!

Usch vad hemskt det borde vara att gå igenom så mycket! Och ni är så vackra , underbart fina!

puss!

2011-12-27 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0