Södersjukhuset på torsdag

Det går lite segt med uppdateringen just nu som ni kanske märker, men det är så mycket hela tiden. Jag kommer inte hem förens fem halv sex varje dag från skolan och då är det massor utav plugg och saker att fixa. skolan är något jag måste preoritera just nu för att kunna gå ut med de betygen jag vill ha till högskolan sen.
Annars har min dag idag varit helt okej, Förutom att jag har haft väldigt ont i sidorna utav ryggen hela dagen. Det känns som om det skulle kunna vara njurarna, men det är säkert bara inbillning eftersom jag ska till sös på torsdag för att kolla dem igen. Har ju alltid haft lite dåliga värden i dem sen jag blev sjuk. Men jag hoppas att allt ska visa bra nu på torsdag, jag menar de borde ju ha blivit bättre med tiden.. Får helt enkelt se på torsdag hur det går.
Nu ropar mamma från köket att maten är klar, så det är dags att börja pallra sig ner. Rotfruktsgratäng blir det idag och den är faktiskt riktigt fresch och god. Pussar!


Ser väl typ ut något så här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0