arbetsinterljuv

Hello! är så sjukt jävla trött, kom hem från träningen för en stund sedan och har ätit middag och duschat. tänkte att jag skulle plugga, men det blev inte av. Ska försöka sitta och plugga matte imorgon eftersokolan i flera timmar så jag kommer ikapp. Måste ju även jobba matten för nästa vecka eftersom vi åker till Rhodos på söndag! och alla andra ämnen såklart. åh så skönt det ska bli att komma bort!
idag var jag i alla fall på arbetsinterljuv på mcdonalds. gick väl bra tror jag, så dom ska höra av sig i veckan, så nu är det bara att hoppas att jag får jobbet.. Skulle verkligen behöva det! Någon som jobbat där? är det bra eller dåligt? nej nu måste jag sova! ska upp till mando imorgon så får inte försova mig, vilket har hänt för många gånger när jag ska dit.. puss och godnatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte jobbat där, men mina vänner säger att de fungerar men de kommer vilja stasa på dig så det kommer vara mycket jobb! :)

2011-09-29 @ 00:57:36
Postat av: Anonym

Men får du jobba där? Är inte för ung?!

2011-09-29 @ 06:24:10
Postat av: Anonym

Men Usch? på Mcdonalds... är inte det typ värsta jobbet? och för någon med ätstörning?

hur går det på Mando... jag menar... är du frisk eller inte?

2011-09-29 @ 08:39:32
Postat av: Anonym

Haha, håller med kommentaren ovan.Varför jobba med mat om man inte har ett bra förhållande till det? Och speciellt att vistas kring det.Är det verkligen en bra ide? Får du ens jobba där?

2011-09-29 @ 11:48:58
Postat av: Jonna

Ni anonyma kan ju bara hålla käften, det är väl positivt om sophie vill jobba med mat, eller hur? Och varför skulle hon inte få jobba där? Ni har seriöst inga hjärnceller. Dra åt helvete skitungar

2011-09-29 @ 14:43:15
Postat av: Anonym

Hon är minderårig? Nej jag tror att jag är äldre än vad du är. Dra åt helvete själv, fjortis!

2011-09-29 @ 15:42:48
Postat av: Anonym

man får jobba på mcdonalds så fort man gått ut grundskolan. punkt

2011-09-29 @ 15:55:31
Postat av: Anonym

vilken mcdonalds var du på arbetsintevjuv på?

2011-09-29 @ 16:16:00
Postat av: amanda

jag jobbar extra på donken och trivs jättebra där! :) lycka till!

2011-09-29 @ 16:21:18
Postat av: Anonym

jag har jobbat på mcdonald och det var kalaskul! själv jobbet i sig är inte så kul men man har så sjukt kul tillsammans med arbetskamraterna! det är även en sjukt bra merit för framtida chefer vet att har man jobbat på mcdonalds och har bra betyg därifrån så är man bra! du blir sjukt stresstålig och duktig på att jobba snabbt och effektivt! hoppas hoppas du får jobbet!

2011-09-29 @ 16:22:32
Postat av: Anonym

Ett bra jobb att ha på sitt cv papper sen när du ska söka andra jobb då de visar att du klarar av stress, långa arbetstider, kommunikation osv :) Men är ett helvete! haha och itne är det fräscht! har själv jobbat på donken i haninge och det var inte något att leka med :) men kul o ha lite extra pengar i fickan! däremot blev jag så äcklad att jafg inte kan vistas på donken älngre :(

2011-09-29 @ 19:53:03
Postat av: Jonna

För det första så tog jag inte ens upp din ålder, men okej om du tror att du är äldre än mig så får du göra det. Men även om du skulle vara äldre än mig så verkar du inte riktigt växt upp, tänk på det nästa gång!

2011-09-30 @ 00:26:49
Postat av: Anonym

På vilket sätt har jag inte växt upp? Jag säger bara saningen lilla lilla SKITUNGE

2011-09-30 @ 06:23:05
Postat av: Anonym

Det suger! jävla slavarbete



men lycka till

2011-09-30 @ 14:54:25
Postat av: Anonym

jag har ätstörningar och jag jobbar på mcdonalds. Det är helt okej verkligen! men man MÅSTE äta innan, speciellt om det är en jobbig dag som typ lönehelg för annars tuppar man och det ser nog inte så bra ut ;) själva jobbet är ofta stressigt och man får jobba mycket, men det är okej betalt och man får löneförhöjning varje år ;) det är i stora drag ett toppen jobb som extra jobb när man pluggar och det är bra att ha på cvt! :D

2011-10-07 @ 22:54:21
Postat av: Josefin

Fick du jobbet?

Var på en intervju idag på Mc Donalds så väntar på att dom ska höra av sig nu haha. :)

2011-10-08 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0