Frågor och svar

liinda om Prommis i solskenet med hunden:

heyy, jag undrar bara vilka bloggar ni läser och om ni kan lägga upp några videoinlägg ? :D

Svar: Vi läser väl dom vanliga kändisbloggarna och sedan våra kompisars bloggar. Hm.. vet inte riktigt, vidioblogg är inte riktigt vår grej kanske..:P men vi får väl se.

 

jonna om kort kort:

Påverkas ni av varandra, om inte den ena äter vill inte den andra andra heller göra det ? Eller går ni er egen väg? :)

Svar: Ja vi påverkas av varandra ganska mycket tyvärr, även om vi försöker att inte göra det.

 

Powerbird om torsdag då:

Hej!
kom in på din blogg via google på något sätt när jag sökte om mando.
har du varit på mando, deras dagvård eller har du bott där?
funderar på deras dagvård och bo sedan där i någon lägenhet på kvällen.
vet du nått om det?
kram

Svar: Hej, vi är två tjejer (tvillingar) och har båda legat på mando, först på HDV, som är en heldygnsvård, då bor man inne på en avdelning med fler som är svårt sjuka, sedan har vi gått vidare till dagvård, då man är där på dagarna och sedan hemma, sen nu är man bara där då och då. Vi har aldrig bott på själva hotellet som du pratar om, men jag tror att det är ganska bra om man bor långt borta. Då är du ju på själva avdelningen för dagvården på dagen och sedan får du vara på hotellet, sen är det väl lite olika men vad du får göra eller inte beroende på vad din behandlare anser. Kram

 

Anonym om jag idag:

vart kommer jackan ifrån? :)

Svar: Den är från hm, dock typ två år gammal. :)

 

Anonym om jag idag:

Hur går det på mando för dig nu, sköter du dig? Nått målvikt ännu? Du ser ut att ha tappat en hel del i vikt igen, är det sant? Kramar! <3

Svar: Jag vet inte riktigt hur det går om jag ska vara ärlig, ibland går det lite upp och ibland lite ner.. jag har inte nått min målvikt ännu.. kram

 

Hanna om sova tidigt idag?:

Hej :) går någon av er på Nacka gymnasium eller någon skola i närheten där? Jag såg nämligen en tjej idag som var sjukt lik er vid busshållplatsen Lillängen runt klockan 2 haha :)
älskar eran blogg! ♥

Svar: Ja Sophie går på nacka gymnasium, så det kan möjligtvis varit hon du såg:)

 

Anonym om lite sommarvärme idag!:

hur lång är du?
Svar: Jag är 1,55. Väldigt kort..

 

 

Anonym om Förändring längre fram?:

"Ska förebilderna/idealen i framtiden förendras?" vad menar du med den frågan? tycker du inte att det är bra! Jag vill iaf inte att 8 åringar eller någon för den delen ska hamla i den sits ja är i. Förstår verkligen inte vad du menar, hoppas ja missuppfattat din fråga annars är de illa..

Svar: Du missförstod, jag tycker det är bra att den borde ändras!

 

Anonym om det är inte lätt när det är svårt:

vart är bodyn ifrån? :)

Svar: Det är sophie och den är från vila om jag inte minns fel, är ett år gammal och det är faktiskt ett linne.:)

 

 

Anonym om bio time:

hej jag är en tjej som snart fyller 14 och jag väger cirka 28 kilo, vilket är för lite, mina läkare kommer operera in en knapp i magen på mig så att jag enklare kan få i mig mat. Jag har cancer och får cellgifter som gör att man mår illa och kräks upp maten, så jag lider inte av någon ätstörning. Jag vill ha råd om vad jag ska kunna äta för att gå upp i vikt. Har någon av er en sådan här knapp på magen? Eller känner någon som har det?

Svar: Gud vad tråkigt att höra och vi önskar dig all lycka i framtiden! Nej ingen av oss har en sådan knapp i magen, och vi känner ingen som har det heller.. vi kan ge tips på näringsdrycker, dom innehåller mycket, och de är inte en jättestor mängd. Finns att köpa på apoteket!


Anonym om party all night long:

kan inte ni byta header? man tröttnar efter et tag ;)

Svar: Jo vi ska försöka göra det! Har bara inte haft tiden.. :)

 

Anonym om home today:

Fick ni tatuera er för era föräldrar?

Svar: Nej det fick vi inte..

 

Anonym om outfit för påskmiddagen!:

var är dina jeans köpta?

Svar: dom är ifrån gina tror jag, dom ända jeansen jag hittat där som passar..


Anonym om party all night long:

oj, vad är det för problem på träningarna? /;, ska du sluta på cheerleading? eller ska du byta lag/gå kvar? svara så fort du har möjlighet. älskar eran blogg, kram

Svar: Det är inget jag kommer ta upp i bloggen, tyvärr.. kram


 

Anonym om bio time:

Vad tyckte ni om den ?? :)

Svar: Den var väl bra, sorlig.. blev lite tårar. Dock tycker jag att skådespelarna inte var så bra.. trodde faktiskt att filmen skulle vara bättre!:)


 

Anonym om home today:

Alltså, om du äter typ en såndär sallad, äter du upp allt då?

Svar: Olika, inte hela kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0