fredagströtta?

Godmorgon! Idag är det fredag och jag antar att många hade det svårt att komma upp ur sängen imorse? Jag vet någon som hade det i alla fall (Sophie).. Det är såklart inte så ovanligt att hon försover sig, det händer några gånger i veckan..
Snart ska jag bege mig ner till bussen för at ta mig till skolan. Vi slutar dagen klockan tre och sen får man en helg att se fram emot. Inte för att jag ska göra något speciellt roligt tror jag, På lördag ska jag jobba och på sön måste jag packa, sen får jag ju inte glömma alla skolarbeten som ska göras också..

Jag idag.




Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-09-02 @ 10:01:55
URL: http://nattstad.se/teresebrodin
Postat av: nicole

du liknar en ängel. <3

2011-09-02 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0