Klockan bara rusar iväg

Har varit upptagen hela helgen, så har inte hunnit slänga in något inlägg förens nu. Jag kom hem i fredags kväll, helt slut efter en vecka utav dykning. Kul har jag haft det i alla fall! är nu klar med mitt andra certifikat och får nu dyka ner till 30 meter. Under veckan har vi fått prova på djupdyk, nattdyk, sök och bergning och en hel del navigation under vattenytan. Djupdyket var helt klart det bästa dyket, tror det var spänningen inför att dyka så djupt som gjorde det hela lite extra roligt.

Här är en bild från veckan, fler bilder kommer komma lite senare. Tjejen längst fram är jag. 


I lördags så jobbade jag hela dagen på Karbin (klätterhallen). En helt okej dag trotts mensvärken som plågade min stackars rygg och mage hela dagen. Har nämligen fått mens igen! har nu haft det två gånger under det här året och det är ju en bra förbättring om man tänker på att jag varit utan den i tre år innan. Så nu får man se när den hade tänkt att komma nästa gång.
Efter jobbet vart det hem och börja fixa sig inför kvällen, som tillbringades hemma hos oss med lite trevligt folk!

Bilder från i lördags.

Jag på väg till jobbet




Tre bilder från kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0