Tips på något bra gym i närheten?

Skolan idag har gått rätt så snabbt, även om jag inte var hemma förens sex på kvällen. Detta berodde inte på att jag satt kvar i skolan för att jobba, utan vi var tvungna att köpa mat inför dykningen nästa vecka. Det är rätt så kul att springa runt med en kundvagn i affärerna och plocka ner mat i vagnen, man känner sig på något sätt så vuxen?
Väl hemma vart det direkt att sätta sig framför datorn och plugga, eftersom det är så mycket som ska göras och som ska hinnnas med i skolan. En springtur han jag också med på kvällen, det var riktigt skönt att få springa av sig lite eftersom det var ett tag sen man var ute och sprang. Konditionen var dock inte så bra, så får försöka jobba upp den lite. Tänkte även börja gymma för att bygga lite muskler, men vart? någon som rekomenderar något som inte är för dyrt med endå bra och som inte ligger allt för långt bort från haninge?Jag skulle verkligen behöva köra i gång nu så att man någon gång börjar komma i form, lite träning behöver ju kroppen för att må bra, bara det inte blir för mycket så hjälper det ju kroppen att förebygga hjärtsjukdomar osv. Jag tänkte då mest köra styrka för att bygga upp muskler, för kondition förbränner rätt så mycket kalorier och går man ner i vikt när man tränar, så förbränns bara musklerna bort och det villl man ju inte. 


En slumpad bild från lunchen idag som Malin åt, sälv åt jag sushi som vanligt. Men till saken, visst ser maten läskig ut? :O Någon måste ha tappat en burk röd karamellfärg i maten eller något. Den såg till och med mycket rödare ut i verkligheten. Man kan ju undra hur många farliga ämnen det finns i det där..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0