på söndag åker vi!

God kväll! är grym trött, hade lovat mig själv att plugga matte ikväll men jag orkar verkligen inte.. får ta allt jag ligger efter och plugga järnet imorgon. Var i alla fall på Mando idag, hade gått ner en gnutta i vikt men inget alvarligt. Gjorde en test friskskrivning också. och det gick väl bra tror jag, fick inte veta så mycket utan det blir nästa gång vi träffas. Massvis med frågor var det i alla fall. Berättade också att jag börjat tänka anorlunda kring allt. Nu när jag bytt förening har jag verkligen börjat tänka till. jag vill verkligen bygga mycket muskler för att kunna bli bra på det jag gör. Och då krävs det mat, plus at jag kommer gå upp i vikt. Så då kanske den sista biten som är kvar faller på plats. Måste bara skita i vad vågen säger, det är bara en siffra.. något kilo hit och dit borde inte spela någon roll, även om de gör det i mina ögon. men positiva tankar är det i alla fall!


Jag idag på bussen

Kommentarer
Postat av: Johanna, sophies coolaste kompis!

åååååh vad glad jag blev när jag läste det här :D <3

2011-10-01 @ 22:42:40
Postat av: Anonym

ungefär hur många läsare har ni per dag? Kram

2011-10-09 @ 14:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0