Just not good enough

Att känna att man inte duger, att känna att man inte lever upp till förväntningarna. Jag är så rädd för att misslyckas. hatar att inte leva upp till mina egna krav och andras förväntningar. Jag sviker inte bara mig själv utan alla andra. Ibland vågar jag inte satsa allt, för att jag är så jävla rädd för att misslyckas. Pressen är så jävla stor, och det verkligen svider att inte klara av mina mål. Krav som jag ställer som bara jag kan klara och ingen annan. Jag vet att jag kan så mycket bättre, hela tiden i vad jag än gör. Om jag bara hade övat lite mer, gjort de lite anorlunda pluggat en timme till.. Jag blir alldrig så bra som jag vill, eller får dom betygen jag vill för jag är inte tillräckligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0