Lite om veckan

Har inte bloggat på en vecka tror jag och ja orsaken är att jag inte haft tid. Det är så mycket i skolan just nu och allt går verkligen dåligt. Ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta när det är så här stressigt.
under den här veckan har jag hunnit med första riktiga samtalet med min psykolog, eller det är på prov tre gånger för att se om det känns som en människa man kan tänka sig prata med. Samtalet gick helt okej. Jag sa inte så extremt mycket, men det kanske blir bättre sen. Hon verkade ganska så trevlig annars så jag hoppas att det ska fungera. Får se hur nästa samtal går som är imorgon.

Har hunnit med att träffa socialen också, vilket inte var så farligt som jag trodde. De pratade inte så mycket om självaste sjukdomen utan riktade sig mer på familjen. Det här var första så kallade "utredningen" och de försöker tänka ut hjälp för hela familjen om hur man ska gå till väga för att kunna kommunicera inom familjen och hur vi ska reda ut saker utan att vi ska börja bråka osv.

Har även haft en månad tillsammans med min finaste Joakim i veckan. Tiden går så snabbt känns det som. Vi har träffats sen i oktober och nu är det redan februari. Gullig som han var överaskade han mig med ett gulligt litet paket som innehöll ett jättefint halsband. Vart så otroligt glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0