hemmamys perfekt läkemedel

Igår var jag som sagt hos läkaren för att ta reda på vad huvudvärken kom ifrån. Blev faktiskt skickad till röntgen av huvudet för att de skulle se om jag hade bihålsinflamation, och svaret blev att jag hade det. Så nu blir s´det penicillin i tio dagar igen. Har ätit det hur många gånger som helst nu det senaste halvåret känns det som. Är det kanske nu emunförsvaret börjar ta stryk efter alla dessa år i sjukdomen kanske? jag vet faktiskt inte, det kan ju bara vara ren otur också att jag vart så mycket sjuk sen i somras.
Jag hade först tänkt att gå ut igårkväll, men kroppen orkade inte det. I stället blev det en hemmakväll framför teven med min Joakim. Supermys! Den ferfekta medecinen för att känna sig lite friskare. Vi kollade på någon film och satt och pratade tills klockan vart halv tre tror jag. Väldigt mysigt sådär bara.





Kommentarer
Postat av: moa

Vad säger din pojkvän om sjukdomen? Blir det annorlunda när du e med han?

2012-01-05 @ 13:58:28
Postat av: elin

Vill inte han att du ska bli frisk? Säger han inget om att du är för smal, då menar jag inte pågrund av utseendet utan hälsan.

2012-01-05 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0