Hem färd idag!

Idag är jag glad! ska ju få komma hem en stund, gud vad skönt det ska bli. Behövs efter gårdagens depp när jag fick veta min målvikt. Dom är fan dumma i huvudet här.. De säger att jag ska väga 4 kilo mer en vad jag gjorde innen, och det tänker jag inte göra! helt bestämt så det kan dom ju glömma. Först vile dom att jag skulle väga 7kilo mer en vad jag gjorde innan. Det värsta var att hon sa att jaag aldrig skulle bli friskskriven från det här stället om jag inte vägde det. Jobbigt var det men kom på att det bara är att skita i att komma hit sen, när jag nått min normala vikt. alltso den jag hade innan jag blev sjuk på ca 43 kilo. Jobbigt var det i alla fall när någon sitter och säger att man kommer få leva med det här resten av livet, jag menar jag har ju inget liv och vill ju inte leva så här. Men det bli inte bättre utav alla komentarer dom ska ställa som om man är psykiskt störd på riktigt, För det är jag väl inte?

Det är lucia snart ju! gud vad det här året har flygit förbi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick också en vikt på 3-5 kg mer än jag vägde innan och jag vägrade också ligga på den vikten, men nu gör jag det ändå. man blir ju äldre och då måste man väga mer. skulle jag ligga på vikten jag hade innan jag blev sjuk så skulle jag få banta resten av livet och det blir man ju inte frisk på

2010-12-01 @ 17:17:33
Postat av: M I C K I S

Måste DU och ANGELICA ALLTID lägga ut bilder på mig som ni vet att jag hatar. ALLTID!!!!!?

2010-12-01 @ 19:55:41
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0