långa dagar är bra dagar

Har varit en proppfull dag idag, kan man säga. kom hem från skolan halv sju på kvällen, eftersom jag satt kvar i skolan och skrev ett matteprov som jag missat. Det gick sådär, är väldigt osäker på resultatet, men men kan inte förvänta mig för mycket utav mig själv när jag knappt orkat plugga till det, så får helt enkelt så hur det går. Är faktiskt sjukt irreterad på mig själv just nu för att jag inte tagit skolan på allvar den här terminen, fattar inte vad som hänt med tjejen som pluggade hela tiden för bra betyg.. Jag vill fortfarande vara den tjejen, men jag orkar helt enkelt inte längre, har gett upp allt känns det som..

Bilder från idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för vinter jacka? :)

2010-12-06 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0