pyssel & prassel

Idag blir det hemfärd för min del, ska få vara hemma hela helgen! lite spännande sådär, Ska i alla fall bli skitkul. Skulle ju också höjt mitt schema idag, men Jag satt och pratade med dietisten och jag lyckades övertala henne om att vi ska höja det på tisdag istället så att jag slipper få det över helgen när jag ska vara hemma.. Så nu är jag glad och på bra humör hehe, Nu bär det i alla fall av till värkstaden där min kära julia håller till, kul kul! puss! Föresten Ikväll kommer nog lite svar på era frågor ni ställt i bloggen, och om det är någon som undrar något är det bara att fråga, Så får ni svar till kvällen!


Mot pysselvärkstagen! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du spytt upp någon mat när du vart på kliniken?

2010-12-10 @ 13:57:31
Postat av: tesse

Hej tjejer :)

måste ju säga till er att ni två är dom sötaste som finns! har läst er blogg nu sen i startade och kommer alltid fortsätta läsa den så länge ni fortsätter. era liv har inte varit dom lättaste så ni är värda all lycka i världen just nu.

ska sända all lycka jag har här ifrån till er & eran familj, hoppas ni blir på bättringsvägar ni är starka bara kämpa på ni kommer lyckas:)

puss & kram på er

2010-12-10 @ 15:29:03
Postat av: Anonym

klarar du att äta hemma utan att få tillbaka dit spy beteende, hoppas verkligen inte det får då är det ju lite onödigt :/ pussss

2010-12-10 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0