Tidiga julklappen till mig själv

Hej på er! hoppas ni alla har haft en jättetrevlig julkafton och fått massor av fina presenter :) vi har iallafall haft en trevlig jul och bilder från kvällen och presenterna kommer komma senare. Så länge tänkte jag bara visa vad jag köpte dagen innan julafton till mig själv, en liten tidig julklapp kan man väl kalla det. Tycker halsbandet var skitsnyggt, eller vad tycker ni? :)



Köpte även tröjan jag hade på mig på julafton då, men den har ni ju redan fått sett.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni beställt/köpt nånting från Victoriassecret via internet? Hur gör man? :)

2010-12-25 @ 16:57:26
Postat av: Anonym

Köpte ni dom där kläderna på nätet eller nån annan stans? ;)

2010-12-25 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0