tjejmiddag nästa!

Har fixat mig klart inför kvällen nu. Ska på tjejmiddag hos Malin i min klass som fyllt år, så det ska bli trevligt! Blir att träffa många från gamla skolan, som malin fortfarande umgås med, men ska bli roligt att se alla faktiskt. Dagen hr spenderats i port73 för att leta någon present och även kolla på julklappar till mamma och pappa, hittade dock inga julklappar, men en liten present till mallan vart det iallafall :)

Så här ser jag ut ikväll!

Ska dock inte ha klackskorna på mig, många brukar påpeka det på bilderna, men vill bara se lite längre ut en vad jag egentligen är ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är tröjan köpt? :) nyligen?

super fin

2010-12-12 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0