Solen håller humöret uppe!

dagen har varit riktig mysig! Den började med att jag och sophie låg ute och solade på gräsmattan,  skinande sol som brände på kroppen, riktigt nice! Måste ju passa på nu när solen skiner, så att man får lite färg innan dykningsveckan. Efter ett tag kom mickis och vi åkte till Trollbäcken oich köpte läsk och satt i solen och snackade. på vägen hem hämtade vi upp Julia och Carro och åkte hem till Mickis. Efter ett tag kom även Romina och vi satt och snackade ett bra tag innan vi bestämde oss för att åka och äta på Mias. Det blev ingen mat för min del, eftersom jaf inte hade pengar, men smakade lite av de andra. Nu är jag hemma igen och funderar på att ta fram matteböckerna för att plugga, men vet inte om jag orkar.. Det kanske man kan göra lite senare ikväll och istället åka ock träffa tjejerna igen. Hm får fundera på vad jag ska göra :)


Mickis och sophie vid Trollbäckens centrum :)


Jag, och till er som undrar hur mitt hår ser ut ofixat, så här har ni ett exempel på det.


och tillsist en bild på några av mina fina tjejer på Mias. Lika fina osminkade som sminkade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar ni era gamla kroppar nu , så som ni såg ut innan ätstöringen?

Och tycker ni nu att ni var tjocka förut? :)

2011-04-18 @ 23:36:46
Postat av: Anonym

SJUKT fint hår!!!

2011-04-19 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0