Svar till er!

Anonym om Nytt från igår:

jättefina saker, speciellt jeansshortsen du har på dig! vart har du köpt dom? :D

Svar: Från barnavdelingen på kapphal



emma om Fråga nu!:

ni är grymt fina båda två, och jag gillar verkligen sophies dagboks tillbaka blickar.. men känner ni någon skulld för att ni typ är "dumma" mot eran mamma? <3

Svar: tack:) Ja vi har väldigt mycket skildkänslor båda två, vi har ju liksom förstört våran familj, och det kommer vi nog alltid att känna, det känns som att vi sviker våra föräldrar hela tiden..

 

johanna om Fråga nu!:

Vad för killar faller ni för?

Svar: hm.. svårt men en bra personlighet är det viktigaste, dom får inte vara för på, utseendet är ju bara ett plus, men det är klart att man kollar på de också, Men dom ska vara charmiga, sedan gör det ju inget om dom har snygga kroppar:)

 

Anonym om Fråga nu!:

Fråga till sophie!
Jag har sett dig på cheerleading, och undrar bara huu blev du så vig!? du är typ huuuuurr vig som helst!
och jag är också topp och skulle jätte gärna vilja bli vigare, typ hur man drar en snygg heel stretch och bow.
och till angelica
har du någonsin gått på cheerleading eller velat börga på det?
Nu blev det rätt så långt, hehe, men kram på er! :)

Svar: Jag har inte gjort någor speciellt, tror bara att viss är vigare än andra och har lätt för att bli viga, jag strechar inte speciellt mycket, det bara finns där liksom, emn om du strechar kommer du också bli vigare, be någon strecha din heal stretch och bow, så kommer du så småningom bli vigare! ;)

Jag angelica har aldrig gått på det, ville förut börja när sophie berättade hur kul det var, men aldrig riktigt på allvar, jag hade ju ridningen och hon var minst lika avis på de, det är bra att vi har olika intressen, för vi behöver vara ifrån varandra!

 

Anonym om Fråga nu!:

SOphie vilken vikt anser mando att du bör gå upp till? Vad anser du själv?

Svar: Mando har satt min målvikt på 43 kg, vilket gör att jag har ett bmi på 17,9, dock har dom pratat om att höja min målvikt då dom anser att det är för lite, dock kommer jag aldrig gå med på det. Jag själv skulle väl vilja ha typ 40kg.

 

Sassa om Fråga nu!:

hur många läsare her ni per dag, sötisar? :3

Svar: runt 500, dock mindre nu på lovet.:)


Madde ([email protected]) om Fråga nu!:

Ser ni er själva som tjocka när ni kollar er i spegeln?

Svar: Ja det gör vi.. vilket kanske inte är så konstigt eftersom vi gått upp massa i vikt.

 

nelliekarlsson om Fråga nu!:

1. När ni kollar tillbaka på bilder nu, tycker ni att ni var tjocka förut?
2. Har ni gjort något speciellt för att få så långt hår? :)

Svar: De är olika, kanske inte tjocka men man vill ändå inte se ut så, för att man tycker man var för stor.

Nej det har vi väl inte, bara sparat och sparat, klipper bara topparna när vi är hos frisören, sen använder vi värmeskydd och sillikon droppar!:)

 

Anonym om Fråga nu!:

Har ni slutat med halv 8 tävlingen lr är ni redan klara?

Svar: Nej vi har inte slutat, det blev en liten paus efter som vi hade ett lite tjafs tjejerna emellan , det är löst nu så jag tror att vi ska fortsätta:)

 

rebecca om bilder från idag:

superfin jacka verkligen.. vart har du köpt den? :)

Svar: Tack! Den är ifrån new yorker!:)


Anonym om Fråga nu!:

Känner du sophie att du tänker anorlunda nu än vad du gjorde för ett år sedan?

Svar: Ja jag tänker annorlunda, är inte lika rädd för att äta saker, dock sitter alla tankar om kroppen kvar, jag tycker fortfarande att jag är väldigt stor, jag tänker mer på att jag är tjock nu än vad jag gjorde då, men det är ju inte så konstigt eftersom jag är mycket större nu..

 


Anonym om Fråga nu!:

Har ni månadspeng? Isåfall hur mycket?

Svar: Vi har inte månadspeng vi får vårat studiebidrag:)

 

linn om Fråga nu!:

Hur gamla är ni?

Svar: vi är födda 94:)



Kommentarer
Postat av: karro

Ni är ju 94:or, inte får väl ni barnbidrag? Eller får ni studiebidrag?

2011-04-29 @ 06:27:24
Postat av: Micaela

Jag väger 65 kg, vet inte hur mycket ni väger men jag tippar på att jag väger cirka 30 kg mer än er och jag är inte speciellt tjock, ni borde titta på normala, ha "sunda" människor som ideal, inte photoshopade bikinimodeller, jag vet inte hur ni vill se ut men om ni fortsätter som ni gör så kommer ni aldrig bli nöjda. Kom igen nu brudar!

2011-05-01 @ 15:25:06
URL: http://micsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0