Onsdag

Så tar en paus från boken nu! tänkte berätta lite kort om dagen. Åkte tidigt i morse till kliniken år frukost, mellis och lunch där. Min behandlare tog vikt osv, och allt verkade bra, så ska bara fortsätta som jag gör! dock tänka på att hällre hälla upp för mycket en förlite.. men annars var allt bra, efter det åkte jag till skolan, hade diskution i engelska, fyfan säger jag bara helt säker på att jag kommer få IG! Fatttar inte varför jag har så svårt med engelska.. aja här är i alla fall en bild på juliet vid skolan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara skriva att det finns en tjej i min klass som har haft samma sjukdom som er. Men hon mår nu bra. så det kommer ordna sig. Bara ni liksom make up your mind about it. Lycka till! :)

2011-04-14 @ 20:05:27
Postat av: Anonym

Det är så befriande att se dig Sophie bli bättre! Du verkar må så himla mkt bättre? Och du strålar! Söt, glad, lycklig! Det finns så mycket skit i världen, varför ska en så simpel grej som mat göra det värre?

Jag har varit i din situation och jag förlorade nästan alla mina vänner pga att dom till slut inte orkade.. Jag kunde aldrig ta en fika, följa med ut o käka, hitta på saker, första glassen på sommaren, tårta när någon fyller år, osv osv. Jag tänkte då bara att "jag kan väl umgås ändå, även om jag bara dricker vatten". Men nej, det är faktiskt skitjobbigt att se någon bara bli smalare och smalare och även "trög" i huvudet, hänger inte med i diskussioner osv... Det verkar verkligen som att du är på rätt väg och du kommer tycka att det är så värt det!

2011-04-14 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0