trött och typ drogad?

sitter på kliniken! skulle egentligen ha kommit till frukost men kom inte upp i morse har knappt sovit något i natt, mina ögon är helt svullna av tårarna och tröttheten, känner mig ju verkligen så snygg.. aja här orkar jag inte bry mig om hur jag ser ut, lodiskläderna är på som vanligt! hoppas svullnaden går ner lite tills jag ska vidare till skolan! ne nu ska jag nog ta och gå ut en sväng! ta en liten promenad i området här, inte mycket att se men skönt med lite frisk luft, klockan 11 ska jag träffa min behandlare, är lite nervös men hoppas verkligen att det gått bra, så jag får vara med och träna nu innan SM som mamma lovat i så fall, lite kul att min mamma och min behandlare inte direkt sammarbetar.. Men det är ju bara bra för mig!



Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till, håller tummarna för dig<3

2011-04-27 @ 11:07:32
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

hur gick det på mando?

2011-04-27 @ 16:29:21
Postat av: nicole

2011-04-27 @ 21:01:57
Postat av: nicole

Hoppas det går bra för dig, ja ska dit på fredag, förstår vad du menar inget glatt ställa derekt.

Vet du vad du väger nu? för asså man måste ju gå upp baklänges, du ser iaf jätte bra ut ja undra bara. Puss&Kram lycka till <3

2011-04-27 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0