Usch, fy, blä

Besöket hos skolsyster idag gick bra, riktigt bra.. usch nu vill jag fan inte gå upp mer i vikt, känner mig så jävla ful så det finns inte. Jag försöker att se allt positivt, försöker tänka att jag blir finare, men jag blir bara fulare.. Jag kan inte se att jag på något vis blivit finare nu när jag gått upp i vikt igen, rundare ansikte, bredare lår.. och sen tankarna om att de vill att jag ska gå upp mycket mer "ångest". Jag väger fan 10,11 kilo mer idag en vad jag vägde som sjukast, det borde ju räcka..
Det enda positiva med det här är att jag får vara med och dyka iallafall, så får väl hoppas att dykningsveckan var värd att gå upp så mycket.

Jag idag..



Kommentarer
Postat av: Emma

Angelica du är så sjukt fin nu så du anar inte! det handlar inte om att du får dyka eller inte, det handlar om DIG, att du ska bli frisk!! Du ska göra det här för dig själv och din FRAMTID. Nu ska du bara blicka framåt och inte ge upp nu, du är så jävla stark. Och jag har aldrig sätt dig vackrare. <3

2011-04-14 @ 21:09:07
Postat av: Anonym

du är inte direkt tjock, rättare sagt för jävligt smal

2011-04-14 @ 22:08:14
Postat av: Anonym

du är inte direkt tjock, rättare sagt för jävligt smal

2011-04-14 @ 22:08:33
Postat av: Anonym

Ass¨om du tycker att dina lår är tjocka är du ju blind! Inte för att vara elak eller så och jag vet ju inte hur det är, men vi som inte liksom ser er som ni gör själva för ni blir ju blinda när det kommer till tjockhet och så. För det blir man när man får såna problem som ni. Så med ögon från oss borde ni verkligen ta åt er från vad folk i er omgivning säger, för ni är veeerkligen inte tjocka, inte nånstans! Och ett stort lycka till tjejer, ni är starka som sten! :D

2011-04-14 @ 22:59:16
Postat av: Anonym

hur mycket väger du, angelica? <3

2011-04-15 @ 08:14:22
Postat av: Anonym

så vacker, inte tjock någonstans..jättesmal! Ni kommer aldri bli tjocka även om ni skulle gå upp 10 kilo till.. ALDRIG. Blir bara vackrare och vackrare, ta åt er av era läsare!!!

2011-04-15 @ 15:21:10
Postat av: Anonym

Vart nånstans har du tjocka lår? ee hala seriöst lo, du har fan ben av pinnar det finns inget annat än skelett gå fan och skärp er nu fy fan, först ville ni bara väga mer, nu klagar ni! Människor har 10 gånger större ben och ni fan klagar tycker synd om såna som er!

2011-04-16 @ 17:51:10
Postat av: Anonym

Du är så SJUKT fin!

2011-04-17 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0