Duktig jag är idag

Idag har det inte vart så mycket skola, börjadeklockan tio och slutade halv ett och varav den tiden var en timme lunch. Väldigt skönt! Vi har gått egenom mycket om dykningsveckan efter påsk. Vi ska tydligen bo på en kamping, där vi ska tälta så vi får hoppas att det blir bra väder. Vi kommer att ha tillgång till ett äventyrsbad varje dag och det är där vi kommer börja att dyka, innan vi ska dyka i sjön. Kommer bli superkul! dock måste man ju gå i bikini en del, inget jag ser fram emot.. men får väl stå ut och låtsas som ingenting helt enkelt..
På torsdag ska jag träffa skolsyster för att ta en ny vikt, om inte målet är uppnått får jag inte dyka. Tror inte jag behöver oroa mig, men ska försöka äta mycket nu tills på tors så att vågen inte visar något annat. Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag, åt lite till lunch fast jag inte var hungrig + att jag köpte zoogodisar på vägen hem idag. Vikten ska visa bra på torsdag!

Bilder från idag.

Anton som var väldigt nöjd i Josefins Skinnjacka :)


Malin på Lunchen :)

Efter skolan idag drog jag malin och Josefin och vigde in våra nya klätterskor som vi fick efter att vi hade praktiserat på Karbin. Riktigt kul att vi fått ett varsit par eftersom att de kostar 1000 kr om man ska köpa själv. Jag Kommer vara död i armarna imorgon eftersom vi körde en hel del. Kommer säkert att ha ont i kroppen också eftersom vi körde lite armhövningar, magövningar och lite gymnastik, men det är bra, kroppen ska tränas :) vi hade iallafall jättekul! Efter klättringen åkte jag med Josefin till trollbecken och solade lite. Ska vi visa oss i bikini ska vi iallafall ha lite färg på kroppen! ;)


Klätterskorna vi fick, och ja de är inte så snygga, men det är inga sådanna skor. :)



Kommentarer
Postat av: camilla

Håller tummarna för att vikten ska visa uppåt på torsdag :D

2011-04-12 @ 21:06:49
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0