need a change

kom för en stund hemn från affären där jag har varit och handlat mat med tjejerna från klassen, vi ska ha med oss en del ner till jönköping imorgon, så det var att åka till ICA för att köpa mat.
det ska bli riktigt skönt att komma iväg hemmifrån ett tag, allt fungerar så mycket bättre med maten då. Här hemma är man alltid inne i samma rutiner liksom. Något jag veärkligen längtar till är att gå ut gymnasiet så att jag kan flytta ifrån Sverige ett tag. Funderar på att flytta till USA och plugga till läkare där, då kommer jag bli borta från sverige ganska länge, kanske runt minst 7-8 år. Det skulle vara superskönt att få komma bort härifrån ett tag, börja ett nytt liv med nya rutiner på egen hand. Börja ett liv i en ny miljö och kultur. Tror verkligen att jag behöver komma härifrån och ge livet en ny chans och sattsa på att varat fullt friskt.





Kommentarer
Postat av: Mickee

Meh, Jo, det blir garanterat trevligt. men blogga får du göra åndå :D:D!

2011-04-28 @ 03:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0