våren är här

åh yttligare en jobbig natt, kunde verkligen inte sova hur mycket jag än försökte, satte på avsnitt efter avsnitt av csi ny, var inne på mitt femte avsnitt inann jag somnade, klockan var säkert runt fyra.. och nu är jag vaken. Angelica stampade in i mittt rum så jag kunde inte somna om. kul? aja kommer säkert vara ganska trött senare idag vilket kanske är bra så att jag inte vänder på dygnet. nu ska jag försöka få ner något i magen tänkte jag.Föresten jag gillar verkligen vädret. nu känns det som om de är vår på riktigt. puss!


like it!

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-04-05 @ 16:16:56
URL: http://amandabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0