Börjar känna mig lite bättre

Hej på er! idag sov jag bort hela dagen kan man säga, Blev väckt av telefonen som ringde oavbrytet runt halv 12, men somnade sedan om och vaknade lite över ett, Första natten på länge som jag verkligen fått sovit, vaknade kanske bara 5 gånger av hostan. Kände att jag verkligen behövde det, tror jag kanske är påväg att börja tillfriskna! :D, sitter i alla fall just nu och äter lite yoghurt och flingor och väntar på att mickis ska komma över och göra mig sällskap eftersom angelica jobbar. Har i alla fall varit duktig och städata av köket här hemma, När man bor utan föreldrar är det så mycket roligare att ta hand om allt hemma, Man känner ett mycket större ansvar. Men till helgen kommer vi nog åka ut till dom, som förövrigt är ute med båten igen, ska bli mys att umgås lite med familjen också, så hoppas på bra väder!

Kommentarer
Postat av: camilla

skönt att få sova:)



haha jag håller med dig när man e ensam hemma kan de plötsligt bli roligt att städa:P :D



ha en bra kväll

2011-08-01 @ 21:33:49
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Amanda

har ni flyttat hemifrån eller är dom bara borta ett tag o ni e ensamma hemma? :o

2011-08-05 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0