Fullt upp som vanligt!

Aloha! idag har jag hafft fullt upp! direkt efter skolan åkte jag hem och bytte om och åkte edan direkt för att hällsa på Julia, var jättetrevligt, har saknat min lilla skit! sedan åkte jag hem och hoppade direkt ner i jacuzzin! Grymt skönt och jag var ju den ända i familjen som inte provat den än.. mysigt vare i alla fall, men nu måst jag sova, börjar 08.10 imorgon -.- och det tar ju en timme tillskolan.. suck men får väl pina mig upp i sängen, mamma ska ju köpa en väckarklocka till mig nu så att jag kommer upp på morgonen, eftersom jag råkat somna om typ varje dag.. fattar inte riktigt hur det går till, helt plötsligt vaknar jag och klockan är jättemycket, märker inte ens att jag somnar om.. så det ska hon fixa till mig i alla fall:) hoppas bara att jag kan sova nu har jätte ont i magen, har fått min mens idag! jippi har ju bara haft den en gång innan på två år, och då var den bara en dag, så hoppas att den håller sig nu och inte försvinner igen! det visar ju i alla fall att någonting börjar stå rätt till i min kropp!:) aja godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

få mickis att börja blogga igen!!!!!

2011-08-26 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0