måndag morgon

Good morning sunshines! Vaknade nyss, tvingade upp mig själv ur sängen även om jag hade lust att sova ett bra tag till. Måste ju försöka vända lite på tiden nu till skolan börjar, Börjar redan på torsdag. Fy vill verkligen inte tillbaka till skolan, och nu kommer jag börja helt ensam i en ny klass, fan att jag ska gå om.. Aja det är i alla fall hyffsat bra schema, och jag har ju tentat av engelskan och svenskan så då blir ganska chill i skolan tror jag, skönt de i alla fall! aja nu ska jag gå ner och äta frukost, puss på er! Här får ni lite fler bilder från helgen!













Kommentarer
Postat av: sara

Till båda er två, ska ni på the voice på lördag? :D

Och sen angelica, vad ska du/ni tjejer göra i åland? :P

2011-08-15 @ 13:50:57
Postat av: Anonym

Vilken linje ska du gå sophie? :)

2011-08-15 @ 23:45:27
Postat av: Anonym

vem är killen angelica????

2011-08-17 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0