Hemma i från Åland!

I går kväll kom man hem från några underbara dagar på Åland med några underbara tjejer. Vi har haft det jättekul, även om det var tältning osv. Vi har flummat runt och skrattat sjukt mycket, tror inte man kan hitta roligare tjejer att åka i väg med! Kvällarna har varit lite udda, jag vet inte riktigt vad vi har gjort om kvällarna, men kul har vi i alla fall haft det.
Allt har varit toppen, förutom att man ser ut som en prickig korv, och det beror då inte på att jag har fått vattenkoppor eller messlingen, utan det beror på alla myggbett som jag fått under resan. Mitt ena öra är dubbelt så stort som det andra och är rött och svullet och vad det beror på har jag ingen aning om.. Jag har två fina sugmärken på halsen, som inte kommer i från någon het och snygg kille, utan i från  sista kvällen då vi skulle se om det funkade att göra.. Smart tjejej.. Jag fattar inte vart man får allt i från när man har lite alkohol i kroppen.
Som tur är har vi haft en lyckad resa i alla fall!


En bild från Åland på mig och Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0