sverige på samma ställe

Gårdagen spenderades som sagt till att gå runt lite i farsta centrum och kolla liteb bland kläder och annat skit. Hittade inte så mycket om man säger så. Jag tycker det är jobbigt att gå runt i affärer när halva sverige gär en sällskap i samma butik. ne mellandagsrean är inte riktigt min grej.
Efter det åkte vi hem till farmor där det bjöds på julmiddag och så. När vi kom hem tog jag en snabb dusch och väntade in joakim som gjorde mig sällskap under kvällen. vi tog en promenad och badade jacuzzi i blåsten osv. riktigt trevlig kväll.

 
Så här såg jag ut igår. En riktig vår outfit, men solen sken och det var hela
sju grader ute, så varför inte liksom.


Bild tagen hos farmor, vi roade oss med att spela lite twister men lillesyrran
 och hennes kompis. ibland blir man som barn på nytt!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej!

Varifrån kommer den där tröjan du har på dig med amerikanska flaggan på?

Jättebra blogg förresten,kämpa vidare!

2011-12-27 @ 13:03:33
Postat av: Anonym

haha men du är ju ett barn :D

2012-01-02 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0