död?

Hej på er! har legat död hela dagen och mått så fruktansvärt dåligt, egentligen skulle jag fira moa idag, men kunde inte ens ställa mig upp utan att jag trodde att jag skulle ramla ihop, nu mår jag lite bättre i alla fall men verkligen inte bra, ska göra mig en kopp te nu tänkte jag och sen bara fortsätta slöa i soffan, kommer nog somna ganska tidigt eftersom jag inte kom i säng försn klockan fem typ, aja säger godnatt i alla fall, puss!


En till bild från helgen, på mig och angelica, och nicke syns lite i bakgrunden också hehe:)

Kommentarer
Postat av: camilla

Åå vad fina de tröjorna var, vart har ni köpt dem?

2011-02-13 @ 12:36:10
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0