Frågor och svar

Anonym om nu är jag riktigt trött!:
Varför är Julia på HDV?
Svar: Det får ni nog fråga henne om, inget som vi tänker berätta om i bloggen.

 

Anonym om mot kliniken igen!:
Gick inte Julia på dagvården innan?
Svar: Jo det gjorde hon.

 

 

 

Anonym om Tack mamma och pappa:
fiiina saker :D jag ahr bara en fråga...
På era bilder så har ni typ som en skugga i bakgrunden, hur lägger ni in den på era bilder?
Svar: Vi lägger till den i photoshop, inte så svårt att lära sig om man har det, :)

 

 

Anonym om Jag orkar inte längre:
TÄNKER DU GÅ EXAKT SAMMA KURS/LINJE DÅ SOM INNAN ? OCH VILKEN SKOLA TÄNKER DU DIG? SNÄÄÄLLA SVARA FÖR JAG HAR INGEN ANING OM VILKJEN LINJE JA SKA GÅ OSV. SÅ VILKEN SKOLA O VILKEN LINJE ?
Svar: jag tror jag kommer att gå samma men är inte riktigt säker en. I så fall blir det Nacka gymnasium, linjen Teknik/design.

 


Michelle Verona Sjöö  ([email protected]) om time for style:
kan ni skriva om hur det känns innan, om man har ont i magen, hungrig hela tiden?
skulle vara bra att veta, för om man börjar få tecken så kan det ju vara bra att veta hur man ska göra och börja äta mer för att kanske inte få sjukdomen?
sjukt bra blogg, fortsätt kämpa! ni är skitfina :)
Svar: Det känns inget speciellt i magen, man var hungrig i början med det la sig när matsäcken krympte. Dock blir man lätt väldigt hård i magen.. Tack! :)

 

Matilda om Jag orkar inte längre:
Jag missade 1 halvår av skolan när jag var på mando. Men jag fick börja med min klass igen och plugga ikapp själv osv. Jag kommer få ta studenten med mina kompisar i sommar, men sedan gå 1 extra år i skolan och läsa de ämnen jag missat. Kan du inte fråga om du får göra liknande?
Svar: Jo det var en bra ide, har faktiskt pratat om det, ser dock inte ut som att det går att årdna.

 

 

Anonym om min älskling åker med mormor hem idag!:(:
Ofta du inte visste att det fanns sådana innan?
Svar: Klar jag visste att det fanns vattenkokare..

 

 

Anonym om just nu:
vem hejjar ni på, förutom kacey som åkte ut idag? :)
Svar: Gud jag vet faktiskt inte riktigt :)

 

 

Junie om living in a nightmare:
Hej:)
jag har lite frågor ang navelpiercing. jag funderar på att ta och är också ganska smal så har inte så mycke fett över naveln. Vet ni om det gör mer ont om man e smal? och skulle ni snälla kunna visa en bild på någon utav eran piercing? har aldrig sett hur det ser ut på smala.
ps.beundrar er och er blogg otroligt! jätte kul att läsa när ni är så öppna:)
Svar: Vissa säger att det ska göra ondare att ta när man är smal, men jag vet inte om det stämmer eller inte. Vi tyckte båda att det kändes en del att ta, men smärtan försvinner ju såklart efter ett tag. Jag tror inte det kommer komma ut någon bild just nu, men kanske i framtiden.. Tack vad kul att höra! :)

 

 

isabella. om Kan det bli sommar snart:
vart kommer den rosa &svarta klänningen ifrån ? :)
Svar: De är från asos.com :)

 

 

lina om Tio saker om mig:
Kan inte ni göra ett inlägg me de bloggarna ni brukar läsa? ;)
Svar: Jo det kan vi självklart göra. Det kommer inom en snar tid! :)

 

 

Anonym om Tio saker om mig:
Kan du inte skriva tex vad din favorit färg är, lyckotal, favorit djur m.m :)
Svar: Angelicas lyckotal är 2. Jag gillar vitt, ljusare rosa och persikofärg. Favoritdjur är nog hund och häst och om man ska välja något mer exotiskt djur skulle jag välja apa tror jag för de är så söta, jag har alltid velat ha en apa :).
Sophies lyckotal är 6. Hon gillar rosa. Favoritdjur är hund. :)

 

 

Sofie om Svar till frågestund del 4:
har en fråga till dig sophie följer du ditt matschema hemma ? eller?
Svar: Ja det gör jag, men inte alltid..

 

 

camilla om död?:
Åå vad fina de tröjorna var, vart har ni köpt dem?
Svar: tack! :) Den vita är från Gina och den rosa från Bikbok.

 

Anonym om Waking up:
Kalium? Du menar väl Kalcium?
Svar: Nej jag menar Kalium

 

 

Sophie om Frågestund!:
Hej, det är lite kul för min syster heter Angelica och jag heter Sophie! :D men vart har nu köpt era klänningar som ni har på headern? Kramizar ;).
Svar: Dom är båda från asos.com   Kram på dig med! :)

 

Anonym om Drömmer mig bort:
Var är era föräldrar på semester? Ska ni festa extra då, nu i helgen eller har ni myskväll med Elin? <3
Svar: Vi festade den helgen ;)

 

 

Anonym om Drömmer mig bort:
Eh? Det är lätt att dem fifflar med maten och kan börja må sämre? Dessutom undrar jag vem som tar hand om dem,hund och deras lilla syster? Det är inte mer än rätt? Dem är fortfarande barn...
Svar: Vi är fortfarande barn, men stora nog att ta ett ansvar. Dessutom har mormor och morfar bott hos oss hela veckan, förutom på helgen för då ville vi vara ensamma hemma och ha lite folk hemma. Elin var då hos mormor och morfar.



Bild från helgen hos oss.

 

Runa om my day:
Jättefint sminkat. Har du lösögonfransar där? :)
Svar: Tack! ja de har jag  :)

 

 

sofie  ([email protected]) om Svar på frågestund del 2:
är ni tvillingar???
Svar: Ja, för dem som inte fattat det :)

 

Anonym om Här är jag idag:
varför ser angelica så sur/ledsen ut på alla bilder?
Svar: när jag tar bilder tycker jag att jag ler, men ni har rätt det syns sällan på bilder..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du säker på att din linje kommer att finnas kvar nu när de gör om gymnasiet enligt nya gy11? På min skola försvinner flera linjer och ersätts av nya.

2011-02-19 @ 14:55:07
Postat av: Anonym

Hej,jag har varit hos en läkare angående att min mens har strulat lite, och jag gick ner ca 5 kilo när jag var sjuk och har haft svårt att gå upp dem kilorna igen, så hon sa att det troligtvis berodde på det, och att om jag inte går upp i vikt så finns det stor risk att min mens tar slut så jag undrar, har ni fortfarande er mens, eller har den slutat eftersom ni är så smala? Om ni inte har mens ungefär hur många kilo / lång tid gick det innan den tog slut?

Tacksam för svar, er blogg är grym!

Kram

2011-02-20 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0