halv åtta hos mig start igår

Gud vad trött jag är.. bakis som fan kan man ju säga rättare sagt. Gårkvällen vart lyckad. Första halv åtta hos mig var hemma hos isabell som bjöd på italienskt tema. Det var gott och hon var jätteduktig! Jag åt av allt, fast ganska lite av varje för att inte bli för mätt.  Vid halv 11 kom det lite mer folk och det vart att umgås med vänner. Dock vart det lite för mycket alkohol kände jag när jag idag inte minns allt som hände, men men jag var ju inte helt borta direkt. Mer om kvällen får ni se lite senare. Det kommer komma bilder i massor ikväll :)

Såhär så jag ut på middagen igår

Tunika: Gina  Tights: H&M  Kofta: Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0