living in a nightmare

Då sitter man på kliniken igen då, har ångest som fan men vet inte varför. vill gråta men jag vet inte varför, allt känns bara fel, jag vill verkligen börja skolan på heltid, börja träna på heltid, ikväll kommer mamma och pappa hem från resan, Ska nog försöka prata med mamma om att få börja träna helt igen, för varför skulle det inte gå liksom? jag tror att om jag får komma tillbaka till verkligheten så kommer jag lättare kunna glömma alla tankar och jag skulle fortare bli helt frisk. Imorgon har jag möte med skolan, Är sjukt nervös. tänk om dom säger att jag måste gå om, De stör mig också att min behandlare jag har nu och min nya jag ska få ska vara med, de ska alltid göra sllt sämre, dom är ju aldrig på min sida om amn säger så. Och jag förstår inte varför min nya behandlare ska vara med.. jag vet inte ens vem det är! någon som vet vem anna är? har för mig att hon hette det i alla fall. Nej vart fan ska jag ta vägen om jag inte får leva normalt snart, pallar inte med det här livet längre, vill tillbaka till verkligheten nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du byta behandlare? :/

2011-02-14 @ 12:34:38
Postat av: Anna

Forsätt kämpa då allting kommer gå bra!!/kram

2011-02-14 @ 13:01:28
Postat av: Anonym

hur har du fått en ny behandlare?



ville du ha en ny, eller gar behanlaren som du nu har på semester eller något?

det bara att jag alltid velat ändra min behandlare, men har aldrig varit tillåtet?



fungerade det inte tillsammans med dina gamla?

2011-02-14 @ 13:27:48
Postat av: Junie

Hej:)

jag har lite frågor ang navelpiercing. jag funderar på att ta och är också ganska smal så har inte så mycke fett över naveln. Vet ni om det gör mer ont om man e smal? och skulle ni snälla kunna visa en bild på någon utav eran piercing? har aldrig sett hur det ser ut på smala.



ps.beundrar er och er blogg otroligt! jätte kul att läsa när ni är så öppna:)

2011-02-14 @ 18:52:46
URL: http://juniealmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0