nere på botten


Jag är så gryymt irreterad just nu, hela dagen har gått åt till ingenting! mötet gick åt helvete fel, det blev jättestruligt för det hände massa saker..  Efter att ha väntat i nästan tre timmar beslutade vi oss för att dra därifrån, så det kanske blir av nästa vecka istället men vi får se. Just nu är jag inte så taggad på att åka tillbaka dit igen. Det kändes bara fel att vara där.. gud vad dåligt humör jag är på, hade verkligen sett fram emot det här!
Allt känns bara fel nu, såg mig själv i spegeln och det gjorde inte humöret bättre, ingen vacker syn rättare sagt.. usch vill bara krypa ner under täcket och försvinna ett tag, kanske känns allt bättre imorgon igen..


Kommentarer
Postat av: Mia

Synd att allt gick åt helvete. Hoppas du mår bättre imorgon :)

Kram

2011-02-24 @ 21:23:11
URL: http://bloodymia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0