Tack mamma och pappa

God kväll på er! idag har jag haft fullt upp, försov mig imorse så fick stressa upp för att inte komma för sent till praktikplatsen på karbin klättercenter. Lyckades iallafall att komma i tid och sen har dagen bara rullat på, säkrat person efter person som klättrat. Man blir helt slut av det och dessutom har jag klättrat en del idag , så det gör inte saken bättre. Känner att jag bara vill krypa ner i sängen och sova, men nej det får jag inte.. Jag har nämligen två prov imorgon som jag inte hunnit övat till en, så det är bara att sätta igång..

Mamma och pappa kom ju hem från Grann Canaria i måndags kväll och med sig hade de lite små grejer de köpt, vilket jag tänkte ni kunde få se. Solglasögon, örhängen och perfym, Tack Mamma och pappa! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiina saker :D jag ahr bara en fråga...

På era bilder så har ni typ som en skugga i bakgrunden, hur lägger ni in den på era bilder?

2011-02-16 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0