nu är jag riktigt trött!

Kom just ut ur duschen, och har bäddat ner mig framför tvn, Har ont i hela kroppen från träningen igår, tror inte att det finns någon kroppsdel jag inte har träningsvärk i.. Tur att min behandlare inte vet att jag är med, skulle ju få värsta utskällningen då. Var ju i alla fall och hälsade på julia, det var verkligen kul att träffa henne, synd bara att besökstiden är så kort man hinner ju inte prata om allt som hänt. Vi går ju igenom ungefär samma sak, så alltid finns det saker att prata om. Säger bara: Julia nu tar vi oss igenom det här, nästa år börjar vi om skolan, vilket kanske känns skit men vi har i alla fall varandra! allt går bara vi vill.


Kommentarer
Postat av: sofia

ni är så duktiga alla tre beundrar er verkligen ! ni kommer bli friska tror det eller ej. ni är på god väg.. rätt inställning nu tjejor /kram

2011-02-17 @ 23:25:29
Postat av: Anonym

Varför är Julia på HDV?

2011-02-18 @ 10:35:10
Postat av: Anonym

ska Julia också gå om?

2011-02-19 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0