Trött tjej

Det är helt sjuk vad trött jag är, orkar knappt lyfta ögonlocken för att titta. orkar knappt resa mig ifrån soffan för att börja göra mig i årdning. vill bara skita i att bege mig iväg idag, men det får jag inte göra. jag måste börja sköta skolan helt nu, ingen ogilltig frånvaro i framtiden eftersom det gör att man inte får praktisera utomlands och så i trean. dessutom är det praktik som gäller idag och det är viktigt att jag kommer iväg på den för att få ett bra omdöme i slutet av terminen. Klättringen lockar lite också, få känna musklerna arbeta är alltid skönt!


Såhär ser man ut just nu då och tror inte jag kommer orka fixa mig, så det kommer nog vara såhär jag ser ut idag.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Vart har du köpt det där fina pannbandet? :)

Jättefin blogg ni har!

Kram

2011-02-22 @ 16:30:56
URL: http://hannornaaa.blogg.sez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0