Lite mer från igår.

Har varit så trött idag så att jag inte orkat blogg någonting, ledsen för det! men men nu tänkte jag bara lägga ut lite bilder från gårdagen. kan inte göra det snyggt, eftersom stora datan fortfarande inte funkar, men det får duga.
det är så himlans skönt att det är lov nu en vecka, behöver inte ens tänka på tvinga mig upp ur sängen imorgon! bara tanken gör mig glad. Nu blir det att slappa lite vid teven så ni får ha en fortsatt trevlig kväll, puss!

Bilder från igår!

på fiket med tjejerna :)


Sophie och Carro


Jag


Jag och Mickis hemma hos Sebbe, haha.




Alla ville vara tjejer den här kvällen! :)


Flummiga grabbar, haha.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad dricker du när du "fikar"?

2011-02-28 @ 11:29:45
Postat av: Anonym

Vart har du köpt ditt korshalsband? :)

2011-02-28 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0