Ätit ute idag

Hej på er söta läsare!
Dagen har spännderts ensam här på kliniken för julia var sjuk, men dagen har faktiskt rullat på ganska bra ändå..
På lunchen var jag och en till pasient ute och åt lunch på en resturang med två behandlare, Var faktiskt helt okej, skönt att slippa äta här med folk som sitter och klagar på allt, desutom fick jag ju välja bland några rätter vad jag ville ha, så jag slapp ju maten här som är värre än skolmaten. Såklart kom ju ångesten efter men det var inte lika illa som att sitta på kliniken. Imorgon kommer jag att få åka lite tidigare här ifrån eftersom jag ska vara med och träna, ska verkligen bli jättekul. Min behandlare har dock sagt att jag inte får träna, Men hon får skylla sig själv som ändrar grejer hon säger, så imorgon blir min första träning på jag vet inte hur länge, ska bli riktigt kul även om jag inte kommer få göra så mycket. Är faktiskt jävligt nervös. Nu ska jag i alla fall försöka sätta mig och plugga lite, känner att jag behöver få något gjort om jag ska slippa gå om när jag kommer tillbaka. puss!

just nu då!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Jaaa! Sophie, gud vad kul. Jag kommer också träna imorgon så får passa på att titta på er (ifall du är med) eftersom jag tror vi ska göra varannan program. Hoppas du får göra något :D

2011-01-18 @ 15:05:55
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är verkligen skönt att höra att du kan träna igen! Jag hoppas allt går bra.

och jag minns när jag först åt ute också. vi gick till en grekisk plats, jag var verkligen nervös i början, men det gick bra och åtminstone jag hade ett val av livsmedel.

förresten, jag älskar din blogg! du är båda så vackra, och då menar jag, få lite i vikt är inte så stor av en affär, kommer du bara att se ännu bättre ... :)

2011-01-18 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0