Dagvård nästa

Yes! jag är på bra humör, äntligen efter snart sju veckor i behandling har jag börjat dagvård. Så skönt att skippa sova där borta, och nu kommer jag ju kunna umgås med min kära julia om dagarna. Så nu blir det typ som att gå i skolan kan man säga, Ska vara där klockan åtta varje morgon och får gå hem klockan fyra. Jobbigt att jag kommer behöva gå upp så tidigt bara men jag får ju i alla fall sova i min egna säng och jag får vra hemma på helgerna! Aja snart bär det i alla fall av mot heron för bio som sagt var, mys! känner mig helt plöttsligt jättefri till att få göra massa saker, puss!


Har en riktigt dålig dag.. men så här ser jag i alla fall ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, finns det någonstans man kan kontakta er förutom bloggen? Typ någon bloggmail eller så? :)

Om inte så borde ni skaffa det! :D

2011-01-04 @ 21:13:31
Postat av: Anonym

Vem är Julia? Har hon också ätstörningar?

2011-01-04 @ 22:30:32
Postat av: johanna

åhhh vad du är duktig sophie :)

Puss på dej

2011-01-04 @ 23:05:25
Postat av: Malin

Jag bara älskar eran blogg. Jag går i Haninge Cheer Elite Thunders och känner igen, SophieAngelicaSophie någon av er som har gått där. Jag känner också igen er ifrån haga, jag hade Sophie som fadder i ettan. Ni kämpar på superbra.



När jag var magsjuk i två veckor så gick jag ner 4-5 kilo och min mamma tycker att jag äter lite och att jag ser smalare ut än vad jag gjorde förut. Jag försöker äta men blir mätt. Några tips? :)



Älskar eran blogg ♥

2011-01-04 @ 23:21:38
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0