Fight it through


<- Angelica    Sophie ->



Kommentarer
Postat av: v

snäll hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra. jag känner mig så himla tjock hela tiden, det började när vi förra måndaen skulle till badhuset med klassen och vi skulle visa oss i bikini.. jag har aldrig varit missnöjd med min kropp förut, men en tjej i min klass började kommentera min mage osv. blev verkligen skit ledsen eftersom hon är väldigt mycke smalare än mig. sen dess har jag sprungit på vågen minst 2 gången per dag, och tittar mig mer i spegeln och öpptäcker saker som jag inte hade sett förut.. jag är ca 172 och väger 52-54 kg. snälla svar ni är så himla starka och jag vet inte vem jag annars skulle prata med, hör gärna av er på mmin hotmail, [email protected] tack så mycket ni är jätteduktiga ta hand om er! kramar <3

2011-01-19 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0