Hemma från isen

Hemma igen från en dag ute på isen. Det var faktiskt ganksa trevligt att åka, men jobbigt vill jag lova er.. kommer förmodligen att ha träningsvärk i både benen och rumpan imorgon, hehe. trodde faktiskt inte det skulle vara så jobbigt att åka långfärdsskridskor, men det är nog en ganska bra träningssport kan jag tänka mig.
Imorgon blir det att åka tillbaka till hellasgården för isvaksdopp, låter väl trevligt att hoppa i en vak? eller inte.. vi ska ha ryggsäck och grejer på oss, så jag kommer aldrig orka ta mig upp. Så om jag inte hör av mig imorgon så dog jag väl i vaken eller något.. Ne lite muskler ska jag väl ta fram så att jag orkar häva mig upp med isdubbarna imorgon :)

Bilder från idag, bilden längst ner är på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0