Outfit för ikväll




Kommentarer
Postat av: Lisa

ni är så snygga!! Sophie, du ser mycket bättre ut än innan, bra kämpat bägge två!

2011-01-07 @ 20:39:51
Postat av: Anonym

Ni är så jävla snygga!!! Och sophie du ser så bra ut och när du går upp kommer du bli ännu snyggare och se äldre ut som fan.

2011-01-07 @ 22:29:14
Postat av: Jessica

Jag har följt er blogg ett tag men utan att kommentera. Men jag tänkte bara säga att så som ni uttrycker er i bloggen så verkar ni vara hur snälla och trevliga personer som helst. Verkligen jätte söta. Hoppas ni ger anorexin en fet smäll och vinner kampen mot den, ni har viljan!<3

2011-01-07 @ 22:59:33
Postat av: Anonym

Ni är så himla fina! Sophie, man ser verkligen att du gått upp och det är SÅ FINT! fortsätt!

2011-01-08 @ 11:28:19
Postat av: Anonym

Oj va bruna ni är! Skit snyggt! :D

Brukar ni ofta sola solarium? Eller har ni den typ av hud för att bli bruna lätt efter en dag sol?

2011-01-09 @ 00:15:42
Postat av: Anonym

era ben är som två pinnar ser ni inte detta?! era armar är ju hur jäkla smala som helst det är helt sjukt.. förstår ni inte att ni måste börja ta detta på största allvar nu?!! jag blir nästan rädd när jag ser hur ni förändrats på så kort tid och blir även ledsen

2011-01-10 @ 19:43:41
Postat av: Anonym

era ben är som två pinnar ser ni inte detta?! era armar är ju hur jäkla smala som helst det är helt sjukt.. förstår ni inte att ni måste börja ta detta på största allvar nu?!! jag blir nästan rädd när jag ser hur ni förändrats på så kort tid och blir även ledsen

2011-01-10 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0