Sanningen är skrämmande

Jag förstår inte att allt kan kännas så fel ibland, jag har lyckats gått upp i vikt igen, känner mig glad, men endå är det så svårt att ta till sig att man inte är klar en. Det är en lång bit kvar tills det friska, kanske alldeles för lång väg.. Jag var nere på 30 kilo förut, med behandling gick jag upp till 41, när jag slutade behandlingen gick jag ner igen till 34,5 och nu på egen hand har jag lyckats gått upp till 37,5. Jag tycker det är bra kämpat och känner mig inte speciellt smal, utan normalviktig. Men endå så vet jag att jag har en lång bit kvar, en lång vägg att stegvis ta mig över och det är det som skrämmer mig...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att ni båda kämpar på extremt bra och jag vill verkligen att ni ska komma tillbaka till det friska livet ni båda är värda de. jag hoppas innerst inne att ni ska inse att alla tycker om er även fast ni går upp till normalvikten, egentligen har inte vikten en stor del i rollen utan det är alltid utsidan som räknas. jag hoppas att ni båda forsätter att kämpa för det är er tur att bli frisk nu! // kram

2011-01-28 @ 22:41:54
Postat av: Anonym

blev du friskskriven från behandlingen? Eller avbröt du den/skrev ut dig?

2011-01-28 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0