The right way

Ny vecka, ny start ocj jag är på bra humör. När jag kom hem idag så plockade jag fram vågen som mina päron gömt. Jag ville väga mig för att veta hur mycket jag väger, ska nämligen till skolsyster imorgon och vill ju att det ska ha gått frammåt när jag ställer mig på hennes våg imorgon.
Så plockade fram vågen och kände mig faktiskt rädd för vad den skulle visa. Jag menar det kändes verkligen som om jag hade gått upp i vikt, men jag var ändå rädd att den skulle visa tvärtom..
Behövde inte oroa mig när vågen visat att jag gått upp i vikt och jag är faktiskt glad att det visade på en uppgång och inte tvärtom. Jag måste göra framsteg nu så att jag inte tappar greppet helt, även om jag redan känner att alla kropsdelar blivit större, så är det bara att fortsätta. Jag kan ju inte leva så här hela mitt liv, måste börja leva livet istället för att gömma sig från det.


Ett steg på vägen, ett steg till det bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad bra tjejen! du har en lång väg kvar men det är bara att kämpa, det är maten som räddar dig. du kommer klara det! ha kvar inställningen nu bara :D

2011-01-17 @ 19:14:36
Postat av: Anonym

Blir så glad över att läsa det här!

2011-01-17 @ 19:33:26
Postat av: Anonym

Blir så glad över att läsa det här!

2011-01-17 @ 19:33:37
Postat av: josefin

sjuuuukt bra jobbat! :D

fortsätt så!

2011-01-17 @ 20:02:41
Postat av: Amanda

GO GIRL! :D

2011-01-18 @ 16:38:56
URL: http://adphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0