Frågor och svar!

Michelle om internet utslaget:

Oj men fyy! D:
men bilden såg ju myysig ut! :D vart var ni då?

Svar: Vi var i grekland i Rhodos, vi bodde på ett hotell som hette Filerimos :)


Isabell om helt döda:

Hej tjejer, jättesöta är ni!! Hoppas ni mår bra. Hur var det på Rhodos? Jag ska snart dit, så vill veta lite? Var var ni någonstans? :) Kram på er <3

Svar: Vi hade verkligen skit kul, det var den bästa veckan i våra liv, Vi var ju mest där för att festa så vi var ju på bargatan varje kväll, vilket jag rekommenderar om det är de ni är ute efter, dock är det ju som mäst drag nu under de veckorna som varit, men det kommer nog fortfarande vara grymt roligt, Sen solade vi mest vid poolen eftersom man var trött från kvällarna, men om ni är där tycker jag att ni ska åka in till gamla stan i Rhodos för där är det grymt mysigt, kanske ta en middag eller något. Vi bodde ca 7 kilometer ifrån bargatan.  Så vi tog taxi eller buss, dock är det ganska billigt med taxi, vi betalade mellan 30-40 spänn per resa in till själva staden. Hoppas ni får en jätterolig resa!

 

Anonym om Frågor och svar!:

jag ställer samma fråga igen, sophie hur känns det att gå i ett lag som härmar eagles pyramider?

Svar: Vet inte riktigt vad jag ska svara, alla lag härmar väl alla någon gång.. Men i vårt fall var det den enklaste pyramiden då vi var tvungna att göra om för att vi hade en topp mindre till NM. Vi hade bara två veckor på oss och såg det som den mest effektiva utvägen, så jag tycker inte att det är så pinsamt, hade det varit av andra anledningar hade de ju varit en annan sak.

 

Emelie ([email protected]) om Hemma från Rhodos!:

Var har du köpt bikinin?
Jättefin :)

Svar: Överdelen är från bikbok och underdelen är från thailand som jag fick av mammas kompis:)

 

Camilla om Hemma från Rhodos!:

ser hur underbart ut som helst.
Vad kostade resan ungefär?
krya på dig:)

Svar: själva resan gick på ca 4600 och då ingick all mat osv, eftersom vi bodde al inclusiv (stavning?) sen hade vi ca 3000 i fickpengar till allt annat som man vill ha, ex annan dricka, taxi, buss, kläder osv tack:)

 

Anonym om Mot arlanda!!!:

trevlig resa tjejer! jag har lite problem enligt BMI är jag överviktig så skulle vilja förlora 5 kilo .. några tips ? :)

Svar: Vi ger tyvärr inte ut några tipps för att gå ner i vikt då vi vet att det finns flera med anorexi, bulimi som läser våran blogg.. och vi vill verkligen inte påverka andra negativt.. så därför ger vi inte ut tipps på det.. Men om du är orolig så kan du alltid fråga din skolsyster, som kan hjälpa dig vidare till någon som är kunnig! Hoppas det årdnar sig, men kom ihåg försök vara nöjd med din kropp, alla ser olika ut! :)

 

elin :) om packning pågår just nu:

hur kan ni ha så långt och fint hår? blir avis :(

Svar: Vi har väl sparat, vi klippte av håret till öronen i första klass och sen dess har vi väl bara klippt topparna och det som behövts, sen använder vi värmeskydd när vi plattar det osv, annars har vi inte gjort så mycket mer.. men nu i veckorna är det dags för klippning och färgning! :)

 

Camilla om Frågor och svar!:

Hur mkt kostade de o ta hål i naveln? gjorde de väldigt ont?
Ha en bra resa :D

Svar: Det kostade 500 kr att ta hål i naveln, och jag vi tyckte att det gjorde väldigt ont, men det är olika på person till person, Vi har kompisar som inte alls tyckt att det gjort ont, så vi kan inte säga om det kommer göra ont på dig eller inte, om du hade tänkt dig ta hål i naveln, men vi är i alla fall nöjda och ångrar oss inte!:)

 

Anonym om Frågor och svar!:

Halloj! ser eller känns det inte äckligt att trycka in en metalstav in i magen? :O Syftar på när ni byter era piercingar :)

Svar: Nej det känns inte konstigt, det är typ som att byta örhängen, i alla fall när hålet är helt läkt, Det blir en vana precis som med öronen:)

 

Anonym  (linnea.larsson@hotmail. com) om Frågor och svar!:

Hej! Jag är bara lite nyfiken på vad det är för sjukdom ni två har haft, inte illa menat. Hoppas allt är bra med er nu!

Svar: Vi har båda haft en ätstörning, och fått legat på kliniker osv för att bli friska, du kan läsa om det i kategorin ätstörning, om du bläddrar ner till början så kan du läsa om båda våra historier! Tack vi mår båda mycket bättre!



Kommentarer
Postat av: lisa

sak du fortsätta gå på cheerleading ? vad hette erat lag nu igen ?? Hurricanes elr ? :)

2011-07-24 @ 12:56:26
Postat av: Malin

Hej tjejer!



Jag vet inte riktigt var jag ska börja men jag måste säga att ni är så otroligt vackra båda två. Jag vet hur jobbigt det är att vara sjuk, har själv haft anorexi, dock inte lika allvarlig som er, och jag har varit väldigt deprimerad. Ni är så grymt duktiga som kämpar och jag tycker att det är bra det ni skriver på er blogg. Det hjälper nog inte bara er själva utan andra med problem också. Sedan tycker jag att det är väldigt bra att ni inte vill rådgiva andra om hur man kan gå ner i vikt just av den anledningen att ni inte vill att andra ska drabbas.



Kämpa på och fortsätt blogga!



Kram Malin

2011-07-25 @ 00:42:13
Postat av: Anonym

men på dm och sm hade ni samma pyrre som eagles hade förra året -.-'

2011-07-25 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0